piątek, 4 października 2013

"Wolna miłość"- Roma Ligocka

Autor: Roma Ligocka
Tytuł: Wolna miłość
Liczba stron: 184
Data wydania: 2013
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

To pierwszy egzemplarz, który recenzuję w ramach współpracy z Wydawnictwem Literackim. Przyznam, że trochę trudne to zadanie ponieważ nie miałam jeszcze styczności z literaturą tej autorki. Myślę, że to nadrobię bo to co pisze podobało mi się. Zostałam troszkę wprowadzona w błąd i tytułem i opisem- wszystko wskazywało na to, ze to książka o miłości w dojrzałym wieku.
O takiej miłości jest tylko pierwszy rozdział. Tytuł nie wskazuje też, że to autobiografia. Tak jak pisałam, nie wiem o czym dokładnie są pozostałe książki autorki, z tego co zdążyłam się zorientować to jest ich  kilka i chyba mają podobną tematykę. Na pewno w niedługim czasie poznam, bo to naprawdę interesująca książka.
"Wolna miłość" wydaje się być rozliczeniem z życiem, tym co przeżyła, 74- letnia dziś Roma Ligocka. Piękne ilustracje skłaniające do zastanowienia się nad tym, co symbolizują na pewno zachęcają do przeczytania książki. Było kilka rozdziałów, które szczególnie zapadły mi w pamięć: opowieść o perle, a drugi i wigilii, żałuję, że dalej nie pociągnięto wątku. Piękny był też wspomniany wyżej rozdział o miłości dojrzałej.
Polecam, warto przeczytać. Myślę, że jeśli ktoś sięgnie po książkę nie powinien się zawieść.

1 komentarz:

  1. Współpraca z Wydawnictwem Literackim to czysta przyjemność, zapewniam! :) Właśnie wczoraj trafiła do mnie "Wolna miłość" i już nie mogę doczekać się, kiedy dokończę zaczęte powieści i będę mogła zasiąść z "Wolną miłością" w dłoniach.

    OdpowiedzUsuń