czwartek, 10 września 2015

"Nieprzewidziane konsekwencje miłości"- Jill Mansell

Autor: Jill Mansell
Tytuł: Nieprzewidziane konsekwencje miłości
Liczba stron: 472
Data wydania: sierpień 2015 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie


"Nieprzewidziane konsekwencje miłości" zauważyłam na znajomym blogu. Widziałam też tę powieść na stronie wydawnictwa Literackiego, jednak wtedy nie zwróciłam na nią uwagi. Teraz przekonałam się, jak wielki błąd popełniłam. Jill Mansell dodaję do mojej listy ulubionych autorek, mam nadzieję, że będę miała szansę przeczytać inne powieści napisane przez Mansell.
To idealna pozycja zarówno na lato, na plażę, jak i na chłodne wieczory pod kocem czy przy kominku.
Rzadko spotyka się powieści, które są lekkie, odstresowujące, ale też mają "to coś", głębię, poruszają ważne tematy.
Sophie jest cenionym fotografem. Jakiś czas temu obiecała sobie, że nie będzie spotykać się z mężczyznami. Jaki jest tego powód? Czy przystojny właściciel hotelu sprawi, że podejście kobiety zmieni się?
Poznamy również Tulę, przyjaciółkę Sophie. Tula wpada w oko bogatemu obibokowi Riley'owi. Czy mu ulegnie?
Perypetii miłosnych nigdy za mało, prawda? No właśnie, będziemy też świadkami kłopotów sercowych przesympatycznej babci Josha- Dot i jej byłego męża- Lawrence'a.
Ta cudowna opowieść uspokaja, odpręża. Momentami trudno się nie roześmiać, ale czasami można się wzruszyć.
A okładka też jest ciekawa, radość bije z twarzy osób będących na zdjęciu.
Serdecznie polecam! Naprawdę warto przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz