czwartek, 3 września 2015

"We dnie, w nocy"- Agata Kołakowska

Autor: Agata Kołakowska
Tytuł: We dnie, w nocy
Liczba stron: 319
Data wydania: 6 sierpnia 2015
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka



Bardzo lubię książki pisane przez Agatę Kołakowską. W mojej biblioteczce zawsze jest i znajdzie się miejsce na jej powieści. Jeszcze jakiś czas temu chciałam Wam napisać, że książka mnie pokonała, że chcę ją odłożyć bez skończenia. Przyznaję- na początku było trudno, kilka razy wracałam do początku. Cieszę się, że nie przerwałam czytania bowiem straciłabym szansę przeczytania ciekawej i ważnej książki.
Bohaterką jest Ania. Dowiadujemy się o różnych wydarzeniach z jej życia: tych, które się dzieją aktualnie, jak i tych sprzed wielu lat. O sobie opowiada też Piotr. Ale to nie wszyscy, którzy są narratorami. O tym, co przeżyła Ania dowiadujemy się też od... jej Anioła Stróża. To czyni tę książkę oryginalną.
Wróćmy do treści. Rok 1997: Ania, uczennica liceum poznaje Piotra, mężczyznę starszego od niej o 10 lat. Wydaje jej się, że to wielka miłość. My jednak poznajemy zamiary Piotra lecz możemy tylko z przerażeniem obserwować w jaki sposób je realizuje.
"We dnie, w nocy" to książka, która pokazuje jak bardzo można zranić człowieka. Widzimy też, że niektóre decyzje mają wielki wpływ na dalsze życie.
Ania potrzebowała wsparcia od rodziców, tymczasem oni błędnie założyli, że nastolatka poradzi sobie sama. Nie dziwię się, że doprowadziło to do zerwania kontaktów z rodziną, rodzice powinni być bardziej odpowiedzialni od dzieci ( a tu tego nie widać). Czy Ania poradzi sobie z przeszłością? Czy powie mężowi o tym, co ją spotkało?
Książki Agaty Kołakowskiej biorę w ciemno. Wiem, że zapewnią mi udany wieczór z powieścią wywołującą emocje.
 I jeszcze ta okładka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz