czwartek, 10 września 2015

"Tradycyjna kuchnia babci/ Nowoczesna kuchnia mamy"

Tytuł: Tradycyjna kuchnia babci/ Nowoczesna kuchnia mamy
Liczba stron: 286
Data wydania: 2015 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Olesiejuk


Przecudne ilustracje, twarda oprawa- tak powinna wyglądać każda książka kucharska. Spieszę Wam powiedzieć, że recenzowana przeze mnie "Tradycyjna kuchnia babci..."posiada wspomniane wyżej cechy. Dodatkowo znajdziemy usystematyzowany spis treści,  a na początku każdego rozdziału- spis potraw. Nie które z dań są oczywiste, proste do przygotowania ( tak jak kanapka z jajkiem), przy innych trzeba trochę się natrudzić.
Pierwsza część pt. "Tradycyjna kuchnia babci" poświęcona jest potrawom znanym, prostym, takim, które gotowały nasze mamy i babcie.
W drugiej na czytelnika czekają nowoczesne przepisy, z produktów za którymi czasem trzeba się nachodzić. U mnie w rodzinie bardziej woli się tradycję, nikt nie lubi nowości, nad czym boleję, bo niestety ja bardzo lubię wypróbowywać nowe przepisy.
W tej cudownej książce kucharskiej znajdziemy też pomysły na przygotowanie małych dań (przystawek), zup, dań obiadowych podwieczorków. I sałatek. Dziś już wiem, że na pewno wykorzystam przepisy, które w niej znalazłam: planuję zrobić brownie, jakąś zupę, kurczaka
I jeszcze jedno: mimo, ze egzemplarz do recenzji otrzymałam już jakiś czas temu to nadal przepięknie pachnie farbą drukarską.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz