piątek, 22 stycznia 2016

Bursztynowa kolekcja empik: The Very Best Of Michał Bajor


Dzisiejsza recenzja to dla mnie wyzwanie. Otóż... jeszcze nigdy nie recenzowałam płyty. Ba! Nie sądziłam, że coś takiego w ogóle nastąpi. Jednak gdy zobaczyłam, że w dokumencie przesłanym mi przez wydawnictwo jest taka pozycja do wyboru- już wiedziałam, że musi być moja. To chyba miłość od pierwszego wejrzenia?

Michał Bajor to osoba o charakterystycznej barwie głosu. Śpiewane przez niego utwory należą do różnych gatunków muzycznych takich jak: pop, piosenka aktorska, ballada. Jest aktorem, który wystąpił w wielu filmach, nie da się zliczyć piosenek, które zaśpiewał. Ogólnie rzecz biorąc śpiewając porusza temat miłości, życia, samotności.

Oro otwory, które znajdują się na płycie.
1. Moja miłość największa
2. Nasza niebezpieczna miłość
3. Oddaj mi samotność
4. Nie opuszczaj mnie
5. Stonowany luz
6. Pali się
7. A kto Ciebie Ty wierzbino
8. Fino Ad Un Pianto
9. Taka miłość w sam raz
10. Dla duszy gram
11. Co ma przeminąć, to przeminie
12. Ogrzej mnie
13. Bar pod zdechłym psem
14. Dopóki wierzysz we mnie miła
15. W lesie, w lesie
16. Żuk
17. Chciałbym
18. Albertyna
19. Panie, który jesteś
20. Nie chcę więcej



Serdecznie polecam!

Empik.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz