czwartek, 27 sierpnia 2015

"30 bajkowych dźwięków. Czerwony Kapturek"

Autor:
Tytuł: 30 bajkowych dźwięków. Czerwony Kapturek
Liczba stron:
Data wydania: 2015 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Olesiejuk



W kwietniu tego roku miałam okazję zrecenzować książkę dźwiękową pt. "Kopciuszek". Po zrecenzowaniu podarowałam ją moim ukochanym siostrzeńcom. Owszem spodobała się, na początku była dość często czytana. Później czas zachwytu minął.
Zupełnie inaczej jest z książeczką "Czerwony Kapturek". Od początku zachwyciła dzieciaki. Piękne kolory, ciekawe dźwięki- to coś co przyciąga ich uwagę. Co ciekawe- ani razu nie była czytana dzieciom, im do pełni szczęścia wystarczą dźwięki. Oczywiście- ja przeczytałam- jest to jedna z adaptacji lubianej przez wszystkich bajki, w której dziewczynka musi zanieść posiłek chorej babci, a po drodze spotyka wilka.
Podsumowując- książka ma w sobie coś, co przyciąga. Nie ma dnia by roczny Adam nie bawił się nią. Podobają mu się dźwięki, co chyba próbuje nam powiedzieć w swoim dziecięcym języku.
Jest tylko jeden minus- cena. 45 zł to dużo jak na książkę dla dzieci.
Niemniej- pieniądze nie są zmarnowane bo uśmiech dziecka jest bezcenny.
Polecam!

2 komentarze:

  1. Gdy byłam mała miałam jedna jedyną książkę audio i to był właśnie Czerwony Kapturek. Pewnie ten egzemplarz ocenialabym przez pryzmat
    Sentymentu

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy byłam mała miałam jedna jedyną książkę audio i to był właśnie Czerwony Kapturek. Pewnie ten egzemplarz ocenialabym przez pryzmat
    Sentymentu

    OdpowiedzUsuń