poniedziałek, 24 sierpnia 2015

"Licencja na zakochanie"- Marcin Pałasz

Autor: Marcin Pałasz
Tytuł: Licencja na zakochanie
Liczba stron: 192
Data wydania:
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literatura


"Licencja na zakochanie" to dosyć ciekawa książka. Powinna się spodobać dzieciom w wieku 10- 14 lat. Ja, jako osoba dorosła nie jestem w grupie docelowej dla tej książki, dlatego być może nie wzbudziła we mnie większych emocji, była mi obojętna. Owszem- podobało mi się nie mogę nic jej zarzucić.
Gucio to sympatyczny chłopak, który zakochał się w przyjaciółce. By ta zwróciła na niego uwagę postanawia zmienić swój wygląd, zadbać o siebie. Chudnie, zamiast okularów nosi soczewki kontaktowe, lepiej się ubiera. Czy to sprawi, że Lutka spojrzy na niego inaczej niż dotychczas? A może serce dziewczyny skradnie bogaty i przystojny Piotr?
Ogólnie rzecz biorąc- książka nie wyróżnia się zbytnio. Nie można jej nic zarzucić lecz nie podobało mi się użycie w niej urban legend (pozornie prawdopodobnych informacji). Za to bardzo polubiłam bohaterów: Gucia, Piotrka (i całą jego rodzinę, a w szczególności brata i dziadka) i Lutkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz