czwartek, 6 sierpnia 2015

"Pozwolę ci odejść"- Clare Mackintosh

Autor: Claire Mackintosh
Tytuł: Pozwolę ci odejść
Liczba stron: 504
Data wydania: 23 czerwca 2015 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka


"Pozwolę ci odejść" to kolejna książka z serii "Kobieca strona thrillera". Przeczytałam wszystkie powieści w niej się znajdujące, moje serce skradły dwa tytuły: "Dopóki cię nie zdobędę" i "Co z ciebie za matka".
Kolejny raz przekonuję się, że ile ludzi- tyle opinii. Jedna z blogerek, z którą ostatnio nawiązałam kontakt wypowiada się o tej powieści bardzo pozytywnie, tymczasem ja nie byłam pewna czy dotrę choćby do połowy. Całe szczęście udało się- bo muszę przyznać, że później było dość ciekawie.
Książka podzielona jest na dwie części. W pierwszej dowiadujemy się o wypadku małego chłopca. Jasona potrącił samochód, a kierowca zbiegł. W tej części niewiele się dzieje: mamy tylko relację policjanta, który prowadzi śledztwo i pewnej kobiety. Po jakimś czasie policja zamyka sprawę z powodu niewykrycia sprawcy.
O ile ciekawsza jest druga część! Poznajemy historię życia i punt widzenia tajemniczego mężczyzny. Dowiadujemy się również kro spowodował wypadek, w którym zginął mały chłopiec.
Zakończenie było dla mnie absolutnym zaskoczeniem. W ogóle się nie spodziewałam takiego obrotu spraw. Cieszę się jednak, że mogłam przeczytać tę książkę, zagłębić się w świat bohaterów.
Kto powiedział, że dla kobiet do czytania są tylko romanse i inne wzruszające powieści? Dla tych pań, które lubią poczuć dreszczyk emocji (i strachu) powstała seria "Kobieca strona thrillera).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz