wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie 2013 roku


Ten rok był dla mnie bardzo dobry. Przynajmniej w sensie czytelniczym, chociaż w życiu prywatnym też źle nie było.
Przejdźmy do podsumowania.
Licznik na portalu Lubimy Czytać wskazuje, że w tym roku przeczytałam 168 książek. To jak do tej pory rekord, jeszcze nigdy nie przeczytałam takiej liczby książek. Kto wie, może w następnym roku powiększy się liczba?
Rozpoczęłam też współpracę recenzencką z nowymi wydawnictwami. Do tej pory współpracowałam z wydawnictwem Prószyński i S-ka, a obecnie moja biblioteczka powiększa się również dzięki książkom z wydawnictw Dom Wydawniczy Rebis, Wydawnictwo Agora oraz Wydawnictwu Literackiemu. Bardzo się z tego powodu cieszę.

A dla Was składam serdeczne życzenia szczęścia w nowym roku, samych ciekawych lektur no i spełnienia marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz