sobota, 26 kwietnia 2014

"Październikowa lista"- Jeffery Deaver

Autor: Jeffery Deaver
Tytuł: Październikowa lista
Data wydania: 22 kwietnia 2014
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Może nie potrafię docenić mistrzowskiego stylu pisania Jeffery'ego Deaver'a, ale mi książka nie podobała się w ogóle.
Nie podobał mi się trick, który zastosował autor: mianowicie, że książka zaczyna się od końca. Nie wiedziałam jak czytać. Mogłam zacząć od końca i cofać się, ale jako, że miałam książkę w formacie elektronicznym nie mogłam zastosować takiego rozwiązania.
Akcja też mnie nie zainteresowała. Trudno też jest czytać gdy ciągle zastanawia się co i jak, co z czym się łączy.
Akcja książki dzieje się przez kilka dni, wydarzenia ułożone są chronologicznie, ale w odwrotnej kolejności, czyli najpierw ostatnie, końcowe, a na samym końcu dowiadujemy się co było najwcześniej.
 O czym jest ta książka? To thriller, opowieść o porwaniu. Wie, że każde porwanie zwykle analizuje się od końca, ale jednak wolę tradycyjne pisanie. Widać nie przeszłam tej próby.


1 komentarz:

  1. Czytanie książki od końca może być ciekawym wyzwaniem - myślę, że gdy będę miała w wakacje chwilę wolnego, to po nią sięgnę. Jednak nie będzie ona na liście moich priorytetów, skoro nie jest ona na tyle porywająca ;)

    OdpowiedzUsuń