niedziela, 13 lipca 2014

"Pod drzewem magnolii"- Frances Mayes

Autor: Frances Mayes
Tytuł: Pod drzewem magnolii
Liczba stron: 312
Data wydania: 10 lipca 2014 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Knigoholiczka dostała nauczkę. Przed wyborem książki do recenzji powinna dokładnie  przeczytać jej opis. A ja- czytam tylko jedno- dwa zdania, żeby dowiedzieć się jaki mniej więcej temat będzie poruszany albo patrzę na tytuł. Jak widać- czasami zdarzają się niespodzianki. W tym przypadku przyznam, się, że spojrzałam na tytuł, a że lubię magnolię to zaryzykowałam.
Spodobał mi się nie tylko tytuł, ale też okładka. Po prostu cudowna, urocza i sprawiająca, że trudno od niej oderwać wzrok. . Książka jest bardzo ładnie wydana, na początku każdego rozdziału na górze widzimy ornament z kwiatów, a w rozdziałach zdjęcia pokazujące rodzinę Frances.
Tak jak mówiłam, przy wyborze kierowałam się tylko tytułem, spodziewałam się romansu a tymczasem "Pod drzewem magnolii" to autobiografia. Autorka pisze o swojej rodzinie, przyjaźniach i życiu na południu. Zdarzały się momenty ciekawe, ale książka mnie nudziła. Niestety, nie przypadła mi do gustu, są lepsze. Gdyby ktoś poprosił mnie o polecenie  jakiejś ciekawej biografii to poleciłabym mu przeczytać niedawno wydaną przez wydawnictwo Prószyński i S-ka książkę "Michalina Wisłocka. Sztuka kochania gorszycielki" czy "Pendereccy. Saga rodzinna. " (Wydawnictwo Literackie).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz