wtorek, 28 listopada 2017

"Zostań ze mną, Karolino"- Alina Białowąs

Autor: Alina Białowąs
Tytuł: Zostań ze mną, Karolino
Liczba stron:  320
Data wydania: 2017 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Replika
Źródło: egzemplarz recenzencki


"Zostań ze mną, Karolino" to trzeci tom trylogii, jej zakończenie. Żegnamy się z główną bohaterką i jej rodziną i znajomymi.
Co czuję? Na pewno ulgę. Trochę mi wstyd bo jednak to polska literatura, którą wręcz uwielbiam. Jednak nic nie mogłam poradzić na to, że decyzje, zachowanie Karoliny ogromnie mnie denerwowały. Wiem, że pisałam o tym przy okazji recenzji drugiego tomu, ale uważam, że nic się nie zmieniło. Nasza bohaterka co i rusz zmienia decyzje dotyczące życia uczuciowego i związku z Rafałem oraz opinię co do postępowania rodziców w przeszłości. Jest ogromnie rozżalona zachowaniem matki oraz babci. Czy słusznie? Moim zdaniem- mimo tego, co przeżyła jej zachowanie jest odrobinę dziecinne. Niby mówi o zrozumieniu, a tak naprawdę w niej ciągle czai się żal. To ma wpływ na inne sfery życia- na przykład zaniedbuje swoją przyjaciółkę. Czy wszystko się ułoży? Czy Karolina "przepracuje" swoje problemy i na powrót stanie się szczęśliwą, uśmiechniętą kobietą?
Zapytacie więc- dlaczego czytałam skoro mi się nie podobało? Nie wiem, po prostu coś mnie do niej ciągnęło. Chciałam doczytać do końca, dowiedzieć się, jaki był finał historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz