wtorek, 1 sierpnia 2017

"Czas ukradziony"- Chloé Duval

Autor:  Chloé Duval
Tytuł: Czas ukradziony
Liczba stron: 272
Data wydania: 6 lipca 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Zastanawiam się, co popchnęło mnie do przeczytania tej książki. Nie potrafię tego wytłumaczyć racjonalnie, ale... po prostu musiałam.
Początkowo nie było zbyt dobrze. To miała być kolejna ckliwa i nudna historyjka miłosna. Nie będę oszukiwać, w jakiejś części tak było, ale jednak ostatecznie powieść przypadła mi do gustu. . Myślę, że wpływ na to miała postawa głównej bohaterki. Flavie niedawno przeprowadziła się. Pewnego dnia trafia do niej list, którego adresatką jest dawna mieszkanka tego domu. Przesyłka ma małe, malytkie opóźnienie. Tylko 40 lat...
Nasza bohaterka bardzo zainteresowało to, co zostało w nim napisane. Postanawia skontaktować się z nadawcą i adresatką.
To właśnie za tę postawę wcześniej chwaliłam Flavie. Mimo niepowodzeń nie zrezygnowała, zrobiła wszystko by list trafił we właściwe ręce. Czy tak się stanie? Czy uda się jej to?
Książka ma dwie płaszczyzny czasowe: przeszłość i teraźniejszość. Bardziej "trafił" do mnie, zainteresował mnie wątek, który dotyczył czasów nam współczesnych.
A Wy? Czy chcielibyście przeżyć taką historię jak Flavie? Jak zachowalibyście się w analogicznej sytuacji?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz