środa, 1 kwietnia 2015

"Franuś gdzie ty masz głowę? i inne opowiadania"- Beata Ostrowicka

Autor: Beata Ostrowicka
Tytuł: Franuś gdzie ty masz głowę? i inne opowiadania
Liczba stron: 144
Data wydania:
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literatura

Ten, kto często zagląda na mojego bloga wie, że jestem zachwycona twórczością Beatay Ostrowickiej. Pisze ona książki zarówno dla dzieci, jak i młodzieży. Dotychczas miałam kontakt tylko z tą drugą literaturą, dla trochę starszych.
"Franuś gdzie ty masz głowę? i inne opowiadania" to zbiór opowiadań, krótkich historyjek dla najmłodszych. Niektóre dla mnie ( a myślę, że i dla dzieci) są za krótkie- ot, strona, dwie i koniec. Na duży plus zasługuje szata graficzna: ładne ilustracje spodobają się dziecku, a twarda oprawa sprawi, że książka nie zniszczy się szybko.
Prawdą jest również, że dorośli mają mniejszą wyobraźnię niż pociechy. Nie potrafiłam całkowicie zatopić się w lekturze, przeniknąć do świata marzeń, czytanek. Może to dlatego nie do końca podobała mi się ta książka?
Nie będę jednak nikomu jej odradzać. Napisałam tylko o swoich odczuciach, a nie jestem grupą docelową tej książki.
Może akurat spodoba się Twojemu dziecku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz