środa, 29 kwietnia 2015

"Sezon na słoneczniki"- Igor T. Miecik

Autor: Igor T. Miecik
Tytuł: Sezon na słoneczniki
Liczb stron: 256
Data wydania: 2015
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Agora

By dobrze zrozumieć, a przede wszystkim wciągnąć się trzeba być pasjonatem takiego rodzaju literatury. Ja po książkę sięgnęłam wyłącznie z ciekawości. Zainteresowała mnie jej tematyka: życie na Ukrainie w świetle ostatnich wydarzeń, rewolucji na Majdanie. Moja ciekawość została zaspokojona.
 Czytelnik dostaje mnóstwo szczegółów, zarówno tych dotyczących podłoża politycznego, jak i odczuć zwykłego mieszkańca.
Był też dla mnie jeden szczególnie ciekawy rozdział: dotyczył zaginięć ludzi. O tym się nie mówi w środkach masowego przekazu, tam dowiemy się tylko o ofiarach wojny (ile osób zostało zabitych) lub o walczących osobistościach, kimś kogo znamy.
Dlatego właśnie potrzebne są takie książki: w nich ważna jest i jednostka i "masa"
Bardzo podoba mi się okładka. Oprócz zdjęcia podoba mi się nasycenie kolorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz