wtorek, 1 marca 2016

"Pacjent"- Juan Gomez- Jurado

Autor: Juan Gomez- Jurado
Tytuł: Pacjent
Liczba stron: 392
Data wydania: 13 stycznia 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Sonia Draga
Źródło: współpraca recenzencka (empik.com)


Z zaciekawieniem sięgnęłam po te książkę. Wprawdzie wiedziałam, że może mi się ona spodobać, lecz nie spodziewałam się, że aż tak. To pozycja z gatunku, który lubię: thriller medyczny.
Juan Gomez- Jurado napisał świetna powieść, poruszającą różne tematy. Akcja biegnie szybko, a my jesteśmy świadkami rozterek ojca, który nad życie kocha córkę i nieba by jej przychylił.
Ale po kolei. Dave jest świetnym neurochirurgiem, można powiedzieć, że specjalistą w swojej dziedzinie. Po śmierci żony z łączy pracę z wychowywaniem córki (w tym pomaga mu niania).
Pewnego dnia otrzymuje propozycję. Propozycję z gatunku tych, których odrzucić nie można. Jego zadaniem jest sprawienie, ze następny pacjent nie przeżyje operacji. Stawka jest wysoka: jeżeli sprzeciwi się: Julia, jego ukochana córeczka umrze.
Okazuje się, że "zleceniodawca" bardzo dobrze orientuje się, kto ma być pacjentem. Dave musi zabić... prezydenta USA
Zaczyna się trudny czas dla doktora. Obserwowany jest każdy jego krok, każde słowo. Sam bohater ma rozterki moralne: zastanawia się co robić. Serce kochającego ojca mówi: ratuj córkę, ale pamięta też co przysięgał kończąc studia.
Naprawdę nie spodziewałam się takich emocji. Co zdecyduje Dave? Jak to się skończy? Czy uda mu się uratować córeczkę?
Jeśli chcecie uzyskać odpowiedź na te pytania: przeczytajcie książkę.

www.empik.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz