wtorek, 21 marca 2017

"Make Life Harder. Przewodnik po polityce i nie tylko, ale też"- Lucjan i Maciej

Autor: Lucjan i Maciej
Tytuł:  Make Life Harder. Przewodnik po polityce i nie tylko, ale też
Liczba stron: 240
Data wydania: 22 listopada 2016 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Książka, którą dziś recenzuję to już druga pozycja napisana przez Lucjana i Macieja. To, ze po nią sięgnęłam oznacza, że tematy poruszane przez nich mnie zainteresowały.
Na początku muszę uprzedzić, że autorzy mają dosyć specyficzne poczucie humoru. Jeśli nie bawią Cię żarty z polityków czy rodziny, jeśli dostajesz apoplepsji przy każdym użytym przekleństwie, mierzi Cię to, to zdecydowanie nie jest to książka dla Ciebie.
Ja "Make Life Harder" nie po raz pierwszy zresztą, jestem niezwykle zachwycona. Spędziłam przy lekturze dużo miłych chwil. Całe szczęście czytałam ją w domu, bez świadków. Dlaczego szczęście? Na pewno wzbudzałabym duże zainteresowanie chichocząc pod nosem, a często nawet śmiejąc się w głos. Nie udało mi się opanować takich reakcji: to chyba świadczy o tym, że coś jest dobre, wywołuje emocje.
Autorom należy się podziw za wiedzę o otaczającym świecie, za trafne komentarze, nakład pracy włożonej w napisanie książki. Przygotowali również dość osobliwe testy, quizy.
Zachęcam do rozmowy o książce. Czy Wam się podobała? A może Lucjan i Maciej nie powinni się wypowiadać bo na niczym się nie znają i są niegodni nazywania ich Polakami. To nic, że każdemu politykowi dostaje się tak samo, oni są źli bo atakują TĘ najważniejszą.

1 komentarz:

  1. Bardzo intryguje mnie ta pozycja. Nie mogę jeszcze napisać, co o niej myślę, bo jest dopiero przede mną, ale mam nadzieję, że już niedługo... :)

    OdpowiedzUsuń