wtorek, 31 maja 2016

"Radość kwiatów"- Eleri Fowles

Autor: Eleri Fowles
Tytuł: Radość kwiatów
Liczba stron: 96
Data wydania: 13 kwietnia 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Harper Collins
Źródło: egzemplarz recenzencki




Jak zdążyliście zauważyć- lubię kolorować. Nie jest to jednak moja wielka pasja, nie spędzam każdej wolnej chwili nad kolorowankami- chyba wolę poczytać. Mimo to cenię sobie taką formę relaksu.
Wydawcy dostrzegli zapotrzebowanie na kolorowanki i wyszli naprzeciw temu. Obecnie na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej książek do kolorowania dla dorosłych.
Moja biblioteczka jest duża- to mówi każdy, kto mnie odwiedza. Znalazło się w niej miejsce nie tylko na książki, ale również na kolorowanki.
Przy każdym kolejnym zamówieniu i otrzymanej przesyłce z książką do kolorowania myślę sobie, że chyba nie ma piękniejszej. Ciągle jednak pojawia się coś, co sprawia, że muszę zmienić zdanie.
Będę szczera. "Radość kwiatów" zdeklasowała wszystkie przeciwniczki. Zachwyciła mnie do tego stopnia, że na pewno przez długi czas nie znajdę godnej następczyni.
Miałam jednak z nią problem. Mimo, że śliczne obrazki zachwycają, to jednak są bardzo szczegółowe. Pokolorowanie ich zajmuje trochę czasu. Mimo to- polecam wszystkim!
Oprócz rysunków związanymi z kwiatami znajdziemy również złote myśli oraz przysłowia z innych krajów.
Zatem do dzieła! Wystarczy zakupić książkę i puścić wodze wyobraźni. Na pewno powstaną piękne obrazy.
Polecam- moim zdaniem jest warta zakupu.

A oto, co w niej możecie znaleźć.








Moje kolorowanie:










2 komentarze:

  1. Super koloroanka. Niestety mam szlaban na cały książkowy stuff :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że szczegółowość obrazków jest tu zastosowana specjalnie, w końcu najbardziej odprężamy się wykonując coś, co w 100 procentach pochłania naszą uwagę. Jak pojawił się ten szał na kolorowanki sama zakupiłam ze dwie czy trzy, ale jeszcze żadnej nie kolorowałam. Za to uwielbiam łączyć cyferki, by otrzymać jakiś obrazek. :)
    Całkiem fajnie wyglądają pokolorowane strony. :)

    OdpowiedzUsuń