poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Seria "Dziecko dla..." Leszka Talki



Ilość tomów w serii to 3 (+ dodatek)
Bardzo, ale to bardzo podobały mi się książki napisane przez Leszka Talko. Przeczytałam trzy części: "Dziecko dla początkujących", "Dziecko dla średniozaawansowanych", "Dziecko dla profesjonalistów". Ale ostatnio znalazłam w bibliotece "Dziecko dla odważnych", ale okazało się, że to jest wspólne wydanie wszystkich części, choć znalazłam też kilka rozdziałów jeszcze innej książki czyli "Dziecko dla zawodowców", której dotąd nie było publikowane.
Te książki zdarzyło mi się przeczytać już wcześniej i za każdym razem nie opuszczało mnie wrażenie, że autor odrobinę ( ale tylko odrobinę nie przesadza). Dobrze, że dzieli się swoimi obserwacjami, że stara się ukazać nie tylko dobre strony rodzicielstwa, ale też problemy, z którymi na pewno przyjdzie się zmierzyć rodzicom najpierw z jednym dzieckiem, a po jakimś czasie- gdy nadejdzie ku temu odpowiedni czas- z drugim dzieckiem. Jakoś nie chciało mi się wierzyć, we wszystko,co pisze autor. Ja rozumiem, że miałoto być karykaturalne spojrzenie na rodzicielstwo, ale aż tak to wydaje mi się trochę przerysowane. Mimo to- bardzo mi się podobało. Kilka razy zdarzyło mi się wybuchnąć śmiechem- bardzo dobra, relaksująca lektura. Jednak nie radziłabym czytać jej przyszłym rodzicom, a na pewno pewne rozdziały potraktowałabym z przymrużeniem oka.

Polecam, jednak warto przeczytać taki punkt widzenia rodzicielstwa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz