poniedziałek, 21 grudnia 2015

"Antystresowe kreatywne kolorowanie dla dorosłych. Kwiaty"- Valentina Harper

Autor: Valentina Harper
Tytuł: Antystresowe kreatywne kolorowanie dla dorosłych. Kwiaty
Liczba stron: 72 (16 stron kolorowych)
Data wydania: 4 sierpnia 2015 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Amber.
Źródło: wygrana w konkursie.


Nie samymi książkami Knigoholiczka żyje, lecz kocha też kolorować. To zajęcie- przez wielu wyśmiewane (bo przecież kolorowanie jest dla dzieci) w miarę upływu czasu zyskuje coraz więcej fanów. Wydawane są coraz to nowe książki do kolorowania. Marzeniem wielu osób jest mieć je wszystkie, lecz kiedy znaleźć czas na pokolorowanie wszystkiego. To wbrew pozorom- pracochłonne, pożerające czas i nietanie hobby.
"Kwiatami" zachwyciłam się w momencie gdy zobaczyłam, że są w ofercie Wydawnictwa Amber. Nie wiedząc co mają w środku- przypuszczałam, że zyskają moją sympatię.
Tak też było. Do naszych rąk trafia pięknie wydana książka do kolorowania. Jest pierwszą w Polsce, w której można znaleźć kolorowe obrazki obrazujące techniki kolorowania.
Każdy rysunek znajduje się na oddzielnej stronie. Okazało się to bardzo dobrym rozwiązanie bowiem papier jest tak cienki, że obrazki, które pokolorowano flamastrami- przebijają na drugą stronę. Gdyby było drukowanie dwustronne trzeba by było pogodzić się z utratą niektórych obrazków, a przecież nie o to chodzi.
Wydawnictwo podsuwa czytelnikom pomysł: można wyrwać kartkę z rysunkiem i komuś podarować (na odwrocie każdej strony znajdziemy piękny aforyzm. Tylko czy to dobre rozwiązanie? Nie zachęcają mnie takie pozycje na rynku, które można mazać, giąć i tak dalej- także pewnie i tu chciałabym mieć wszystko w jednym miejscu.

Moje rysunki:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz